پینه دستان

پینه دستان


عضو هیئت‌مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: مطالبه ۱۷ ماه بیمه و ۱۴ ماه حقوق، سهم کارگران واحد دوچرخه سازی آساک از رکود بازار و وضعیت نامناسب اقتصادی شده است.

احسان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: 2 واحد تولیدی که در شهرستان قوچان دچار مشکلات ناشی از رکود شده بودند، همچنان با برخی از چالش‌های ناشی از آن دست به گریبان هستند.

وی ادامه داد: تعداد کارگران آساک دوچرخ در فصل کار به 220 نفر می‌رسید و هم اکنون به حدود 40 نفر رسیده و همین تعداد نیز 14 ماه حقوق و 17 ماه بیمه مطالبه دارند که برای آنها باید فکری برداشته شود چراکه هم‌اکنون این واحد به علت نرسیدن قطعات اولیه فعالیت خود را تعطیل کرده است.

عضو هیئت‌مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه باید برای واحدهای راکد در خراسان رضوی چاره‌اندیشی شود، خاطرنشان کرد: اگر واحدی توجیه اقتصادی ندارد باید واگذار شده تا واحدهای دیگر جایگزین آن شوند و کارگران آنها بلاتکلیف نباشند.

سهرابی تأکید کرد: اعلام‌شدن انحلال شرکت‌ها بهتر از این است که همچنان فعالیت بدون توجیه خود را ادامه دهند و پس از آن با حجم زیادی از بدهی‌ها مواجه شوند که توان پرداخت آن را ندارند.

وی بیان کرد: واحد کاشی قوچان نیز با ادامه دادن تولید خود توانسته بخشی از بدهی خود به کارگران را مستهلک کرده و به صورت تدریجی در حال پرداخت آنها بوده که امید می‌رود این روند زمان طولانی به طول نکشد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 / 7 / 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com